Ես կարողանում եմ

Ես Լիլիթն եմ:Ես 6-րդ դասարան եմ:Այս տարի մեր բնագիտության թեմաները շատ բազմազաան էին:Այն բաժանված էր մի քանի թեմաների` քիմիա,ֆիզիկա, բնագիտույթուն,կենսաբանություն: Ես շատ նոր բաներ իմացա այս տարվա դասնթացից:Օրնիակ թե ինչպիսի նյութեր կան (օքսիդներ,թթուներ,հիմքրեր),ինչպես է երկիրը ձգվում ու իր վրա պահում մեզ,ինչ է կայծակը,մակնթացությունը և տեղատվությունը,կամ ինչպես պետք է մենք սնվենք,որպեսզի լինենք առողջ ու չհիվանադանանք:Այս տարվա բնագիտության մեջ էր մտնում նաև աշխարհագրությունը: Աշխարհագրության ընթացքում ես իմացա,որ մեր մոլորակի վրա գտնվում է վեց մայրցամաք (Աֆրիկա,Ավստրալիա, Անտարկտիդա,Հյուսիսային Ամերիկա,Հարվային Ամերիկա և Եվրասիա), շրջապատված են չորս օվկիանոսներով (Սառուցյալ,Հնդկական,Խաղաղ և Ատլանտյան):Առանձին ուսումնասիրեցինք դրանցից յուրաքանչյուրին: Իմ բնագիտության դասնթացի նյութերը կարող եք տեսնել այստեղ:

3 комментария (+add yours?)

  1. Обратная ссылка: Ես կարողանում եմ | Lilit
  2. Обратная ссылка: Lilit
  3. Обратная ссылка: <> ստուգատես | Lilit

Оставьте комментарий